Deze domeinnaam staat te koop!

Bij interresse contact opnemen per e-mail: info at verkopen.be

Playstation 3 superslim

Hierbij verkoop ik mijn PS3 sinds ik hem niet meer gebruik. Mijn richtingsprijs is €120. Kan voor goedkoper verkopen... Zou ook kunnen ruilen tegen een goeie monitor of tv

-Hdmi kabel erbij.
-1 PS3 Controller van Sony zelf.
-Kabel opladen PS3 controller
-Kabel om PS3 aan te steken.
Alle nodigheden dus

-Onlangs nog een nieuwe harde schijf van 1tb(Terabyte) gekocht van €100
-6 Games : CoD MW3 , Black OPS 2 , Ghosts. God Of War. GTA V. BattleField 4 (Geen doosje meer)

Als ik een koper vind : Word het systeem gereset zoals je hem net uit de winkel zou kopen(kan je in de instellingen doen). Zodat je hem dan zelf kan instellen. :)

Sony playstation 3 zoekertjes

Terug naar boven

Ps3 te koop Ps3 te koop

Ps3 met harde schijf van 500 gb te koop met 2 consoles en oplaadkabel ...
€ 80,00
Playstation 3 500gb Playstation 3 500gb

Te koop playstation 3 met spelletjes en 2 controllers. Met kabels. Volledig in orde weg wegens aankoop play 4. Prijs licht bespreekbaar. ...
€ 120,00
Sony playstation 4 ps4 pro 1tb console jet black cuh 7015b Sony playstation 4 ps4 pro 1tb console jet black cuh 7015b

Brand: Sony Color: Black Hard Drive Capacity: 1TB Bundled Items: Game(s) Platform: Sony PlayStation 4 Pro Type: Home Console Model: PlayStation 4 Pro ...
€ 280,00
Playstation 3 250gb ps3 met garantie cod bo2 Playstation 3 250gb ps3 met garantie cod bo2

PS3 met 250GB Garantie bij Game Mania tem 6/17 Draadloze controller COD Black OPS 2 Alles werkt perfect! Mag weg omdat hij sinds aankoop maar 2x geb ...
€ 120,00
Ps4 console controller games te koop Ps4 console controller games te koop

Dit pakket houdt in een Ps4 console (laders enzovoort), 4 games (watch dogs, destiny, assassin's creed IV black flag en battlefield IV) en een dual sh ...
€ 230,00

Deze domeinnaam staat te koop!

Bij interresse contact opnemen per e-mail: info at verkopen.be